sobota, 24 maja 2014

Czarna Jagoda i magia szydełka

creative involved

O sobie opowiada absolwentka historii, pasjonatka szydełkowania, szycia i hand made. Kryje się pod pseudonimem Czarna Jagoda. Zapraszam do poznania i oglądania jej twórczości na blogu http://czarnajagoda.blogspot.com/.
 
Szydełkowanie to technika bardzo, bardzo stara i jej korzenie sięgają aż starożytności.
Szydełkowanie także większości z nas kojarzy się z dzieciństwem i kochaną babcią, która pomiędzy obiadem, a uprzątnięciem domu, na szydełku tworzyła czapkę i szalik by zimą nie było nam zimno, a czasem także ratowała garderobę naszych kochanych lal i maskotek.
Kocham szydełkowanie.
Moja historia tej wcale nie skomplikowanej techniki wzięła się z marzenia o własnej serwetce na stolik w pokoju. Ponieważ jednak nie było mnie stać na tą ze sklepu, udałam się do pasmanterii po swoje pierwsze szydełko i kordonek. Początki wcale nie były łatwe, cel jednak osiągnęłam. Dziś spod mojego szydełka wychodzą już nie tylko serwetki, ale także obrusy, woreczki, poszewki, koce, igielniki i wiele innych rzeczy. Szydełkowanie pomaga mi uspokoić stargane niekiedy nerwy, przemyśleć ważne sprawy i przede wszystkim spełniać swe rękodzielnicze marzenia.
To właśnie przede wszystkim z miłości do szydełka powstał mój blog Czarna Jagoda.
Zapraszam
1234
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Viva! Katowice

Otwarte Klatki

Fundacja Viva!

Stop Testom

NoTest

Antyfutro

Animalia.pl Komiks o Totku i Sesku